Ce este SEO: Ghid complet despre optimizare SEO

Se citește în 14 minute
ce este seo
Cuprins

Rămâi în cunoștință de cauză cu ghidul nostru de optimizare SEO. Descoperă noțiunile de bază. Înțelege rapoartele și strategiile specialiștilor. Alege informat.

Ce este SEO: O definiție simplă

SEO reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare (din engleză, Search Engine Optimization) și presupune mai multe serii de pași pe diferite platforme: pe site, în presă, pe rețele sociale etc.

Scopul unei astfel de strategii este de a crește vizibilitatea pentru căutările relevante afacerii tale.

Cu cât este mai vizibil serviciul/produsul tău în rezultatele oferite de motoarele de căutare la căutările potrivite, cu atât mai multe șanse ai să atragi atenția și să aduci clienți noi.

Mic dicționar de termeni tehnici pentru optimizare SEO

Pentru a te ajuta să urmărești ușor acest ghid, am explicat 20 de termeni tehnici relevanți domeniului.

  1. Algoritm: Formula complexă folosită de motoarele de căutare pentru a determina ordinea site-urilor în rezultatele căutărilor efectuate de utilizatori.
  2. Ancoră (Anchor Text): Textul pe care se inserează un link într-o o pagină web. Motoarele de căutare îl folosesc pentru a înțelege contextul link-ului și al paginii către care duce.
  3. Backlink: Un link care duce către site-ul tău și apare pe un alt site web. 
  4. Conținut duplicat: Conținut identic sau foarte asemănător găsit pe mai multe pagini web (ale aceluiași site). Poate aduce penalizări website-ului tău.
  5. Clasament SEO: Locul pe care apare o pagină web în SERP (pagina de rezultate) pentru anumite căutări. Cu cât ești mai sus în clasamentul SEO, cu atât mai mare este vizibilitatea website-ului tău.
  6. Factor de rankare (Ranking Factor): Element pe care motoarele de căutare îl iau în considerare atunci când determină clasamentul paginilor în rezultatele căutării. De exemplu, un factor de rankare necesar oricărei pagini web este meta descrierea bine optimizată, care conține un cuvânt cheie important. 
  7. Fragmente îmbunătățite (Rich Snippets): rezultate oferite anumitor căutări, care afișează informații suplimentare despre pagina web, cum ar fi evaluările, prețul sau disponibilitatea unui produs, o parte din descrierea serviciilor etc. 
  8. Indexare: Adăugarea conținutului unei pagini web în baza de date a unui motor de căutare.
  9. Keyword (Cuvânt cheie): Termenul sau expresia pe care utilizatorii o introduc în motoarele de căutare pentru a obține informațiile de care au nevoie.
  10. Keyword Density (Densitatea cuvintelor cheie): Proporția unui cuvânt cheie în raport cu numărul total de cuvinte de pe o pagină. O densitate prea mare poate fi considerată spam și poate aduce penalizări. O densitate prea mică nu oferă contextul potrivit motorului de căutare.
  11. Link Building: procesul de a cumpăra apariția unor link-uri care duc către site-ul tău, în articole postate pe alte site-uri web.
  12. Link-uri DoFollow: sunt backlink-uri pe care motoarele de căutare le pot înțelege și pe care le iau în considerare când evaluează credibilitatea și utilitatea site-ului tău. 
  13. Meta titlu și meta descriere: Titlul și descrierea unei pagini web, afișate în rezultatele căutării. Element esențial pentru înțelegerea și evaluarea paginii de către motoarele de căutare.
  14. NoFollow: Atribut adăugat link-urilor pentru a indica motoarelor de căutare să nu transfere autoritatea către site-ul spre care duc aceste link-uri.
  15. Optimizare on-page: Procesul de optimizare a elementelor individuale de pe o pagină web.
  16. Optimizare off-page: Tehnici de optimizare care au loc în afara site-ului tău web, cum ar fi construirea profilului de backlink-uri.
  17. PageRank: Algoritmul folosit de Google pentru a clasifica paginile web în rezultatele fiecărei căutări.
  18. SERP (Search Engine Results Page): Pagina (lista de website-uri) afișată de motoarele de căutare ca răspuns la o căutare a unui utilizator.
  19. Sitemap: Fișier unde sunt listate toate paginile unui site web, ajutând motoarele de căutare să găsească și să indexeze conținutul site-ului.
  20. Trafic organic: Numărul de vizitatorii care ajung pe site-ul tău prin rezultatele neplătite (organice, nu din ads/reclame) ale motoarelor de căutare.

Ce e SEO holistic?

SEO holistic este abordarea procesului de optimizare SEO într-o manieră completă, atât pentru motorul de căutare, cât și pentru utilizatori și pentru comunitatea formată în jurul unui brand. 

Acest tip de optimizare îmbunătățește aspectele tehnice de optimizare a site-ului, calitatea conținutului, experiența utilizatorului și optimizarea modului de promovare pe mai multe platforme (presă, rețele sociale etc.)

De exemplu:

Revelia este o agenție de marketing care integrează principiile SEO în strategiile sale de promovare pentru că scopul acestui mod de lucru este de a construi un site web de încredere, cu conținut valoros și ușor de navigat pentru utilizatori, promovat pe platformele relevante în cel mai optimizat mod.

Ce înseamnă optimizare SEO pe site?

Serviciile de optimizare SEO a site-ului implică ajustarea diferitelor componente ale site-ului tău web pentru a îmbunătăți clasamentul în rezultatele motoarelor de căutare. 

Componentele de SEO optimizare site includ elemente de SEO tehnic și elemente de SEO marketing, precum conținutul, structura site-ului, viteza de încărcare, compatibilitatea cu dispozitivele mobile și multe altele.

Ce este SEO tehnic?

SEO tehnic se referă la optimizarea infrastructurii site-ului web pentru a ajuta motoarele de căutare să indexeze și să exploreze site-ul mai eficient. 

De exemplu:

Acesta include aspecte precum crearea unei structuri URL logice, utilizarea fișierului sitemap, optimizarea vitezei de încărcare, marcarea corectă în cod a titlurilor, a imaginilor și a altor elemente și asigurarea securității site-ului.

Ce este SEO marketing?

SEO marketing este practica de a folosi principiile de optimizare SEO ca parte esențială a strategiei de marketing prin:

  • Crearea de conținut optimizat SEO (text, video, imagini etc.)
  • Cercetarea și utilizarea strategică a cuvintelor cheie (aplicarea lor corectă ca număr și ca poziție în pagină)
  • Construirea profilului de backlink-uri pentru a atrage trafic calificat către site-ul tău web și pentru a crește conștientizarea brandului
  • Îmbunătățirea nivelului de autoritate a site-ului în domeniul tău prin legături strategice cu profiluri pe rețele sociale.

SEO marketing, în esență, este îmbinarea dintre SEO și strategiile de marketing create exclusiv pentru a atrage și a reține potențiali clienți, pentru ca serviciul/produsul tău să aibă șanse cât mai mari de a ajunge la acei clienți.

Optimizare SEO on page: pași pentru implementare

  1. Cercetarea cuvintelor cheie: Identifică termenii relevanți pe care publicul țintă îi folosește.
  2. Optimizare SEO on page a titlurilor: Include cuvinte cheie relevante în titlurile paginilor, în descrieri și în alte locuri strategice (prima parte a paginii, definiții etc.).
  3. Crearea de meta descrieri atractive: Scrie meta descrieri care să încurajeze click-urile. Ai grijă să fie scurte (sub 160 de caractere).
  4. Optimizarea conținutului: Asigură-te că oferi conținut relevant, util cititorilor și care include cuvinte cheie.
  5. Optimizarea imaginilor și a videoclipurilor: Folosește etichete Alt, optimizează dimensiunea fișierelor, asigură-te că imaginile și videoclipurile sunt marcate corespunzător în cod.
  6. Structurarea URL-urilor: Asigură-te că URL-urile sunt curate, logice și descriptive.
  7. Structurarea link-urilor interne: evidențiază paginile importante ale site-ului prin structura de link-uri interne. Când faci mai multe trimiteri către o pagină din textele altor pagini (tot de pe website-ul tău), îi explici motorului de căutare că pagina cu mai multe link-uri este cea mai importantă.
  8. Utilizarea etichetelor de titlu și a headerelor (subtitluri): Structurarea conținutului astfel e necesară pentru o mai bună citire și indexare a paginii pentru motorul de căutare.
  9. Optimizarea pentru dispozitive mobile: Site-ul tău trebuie să se încarce rapid și să apară complet pe ecranul oricărui dispozitiv.
  10. Îmbunătățirea vitezei site-ului: Asigură-te că site-ul se încarcă rapid pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.

Recomandarea specialiștilor:

Caută mereu actualizările algoritmilor și cerințele motoarelor de căutare pentru clasamentul SEO înainte de a implementa pașii de optimizare on page. Aceste standarde se pot schimba și-ți vor afecta strategia și rezultatele.

De exemplu:

Paginile în care incluzi link-uri spre alte pagini din website-ul tău trebuie să abordeze același subiect. Nu face o trimitere spre pagina de servicii de psihoterapie dintr-o pagină de blog despre dieta vegană, decât dacă faci foarte clară logica acestei conexiuni din titluri și context.

Optimizare SEO Google vs Bing, Yahoo și alte motoare de căutare

Optimizarea SEO on page pentru Google include strategii complexe, pe când alte motoare de căutare precum Yahoo, Bing, DuckDuckGo etc. pun accent pe anumite elemente de bază ca localizarea și meta descrierile. 

Când vine vorba de optimizare SEO on page, majoritatea strategiilor se concentrează pe Google datorită cotei sale de piață dominante. În plus, dacă înveți cum să faci propriul site web, îl vei testa pe Google, Bing, Yahoo sau pe altceva, înainte și după lansare?

Recomandarea specialiștilor:

Optimizează-ți site-ul pentru toate motoarele de căutare. Alte motoare precum Bing și Yahoo nu ar trebui ignorate deoarece acestea pot direcționa un trafic valoros către site-ul tău, atrăgând utilizatori din segmente mai puțin saturate.

Hai să vedem, pe scurt, care sunt cele mai comune motoare de căutare și ce presupune, în linii mari, optimizarea pentru acestea.

Optimizare SEO pentru Google

Google pune un accent mare pe calitatea conținutului, link-urile de încredere și experiența utilizatorului când vine vorba despre optimizare SEO on page. Folosește algoritmi sofisticați pentru a determina relevanța și autoritatea paginilor web.

Pentru Google, contează mult și logica website-ului, viteza de încărcare, contrastul din pagini – practic, toate elementele menționate în acest ghid. 

Optimizarea pentru Google este adesea competitivă și complexă, acoperind o mare parte din standardele celorlalte motoare de căutare. Așadar, dacă optimizezi pentru Google sunt șanse mari ca site-ul să presteze bine și pe alte motoare. 

Optimizare SEO on page pentru Bing și Yahoo

Optimizarea site-ului este în mare parte aceeași pentru aceste două motoare de căutare, pentru că Yahoo funcționează foarte mult pe modelul Bing.

Bing și Yahoo valorizează, de asemenea, conținutul de calitate dar par să ofere o importanță mai mare cuvintelor cheie specifice în titluri și meta descrieri. 

De asemenea, integrarea cu rețelele sociale și localizarea au un impact mai mare în aceste motoare de căutare decât alți factori de rankare.

Ce este optimizarea SEO pentru DuckDuckGo

Pentru SEO, optimizare site și marketing pe DuckDuckGo, trebuie să pui accentul pe securitatea site-ului și a datelor utilizatorilor. 

Motoarele de căutare care prioritizează intimitatea nu personalizează rezultatele căutării pe baza istoricului de navigare al utilizatorilor. Prin urmare, optimizarea pentru DuckDuckGo se concentrează mai mult pe:

  • Conținut foarte util și calitativ
  • Informații relevante pentru cuvintele cheie căutate
  • Meta titluri și meta descrieri extrem de descriptive și optimizate cu cuvintele cheie relevante 
  • Asigurarea unei experiențe de utilizator sigure și private

Optimizare SEO pentru motoare de căutare cu impact social și ecologic

Optimizarea SEO pentru motoare de căutare cu impact social și ecologic depinde foarte mult de modelul pe care aceste motoare îl urmează și, odată ce știi să optimizezi pentru Google, Bing și DuckDuckGo, vei putea urca rapid în clasamentul lor SEO.

Iată o scurtă prezentare a câtorva astfel de motoare:

Ecosia

Ecosia este un motor de căutare care folosește profiturile generate pentru a planta arbori în zonele defrișate ale lumii, așadar este extrem de potrivit pentru site-urile web care promovează sustenabilitatea și responsabilitatea ecologică.

Din punct de vedere SEO, optimizarea pentru Ecosia urmează principii similare cu cele pentru Bing, deoarece Ecosia folosește tehnologia Bing pentru a alimenta rezultatele căutărilor sale. 

Acest lucru înseamnă că optimizarea pentru Bing va beneficia și de pe urma vizibilității pe Ecosia. 

OceanHero

OceanHero este un motor de căutare care folosește veniturile generate din publicitate pentru a colecta deșeurile de plastic din oceane, iar tehnologia sa este bazată pe modelul Google.

Pentru fiecare număr de căutări efectuat de utilizatori, OceanHero contribuie la recuperarea unei cantități echivalente de plastic. 

Ekoru

Un alt motor de căutare bazat pe tehnologia Bing, Ekoru îți indexează și clasează website-ul conform indicilor de performanță (adaptabilitate pe mobil, viteză de încărcare, experiența utilizatorilor), în baza meta datelor, a cuvintelor cheie și a structurilor simple ale website-ului.

Ekoru donează o parte din veniturile sale publicitare către organizații care luptă pentru conservarea oceanelor și a habitatelor marine și folosește servere alimentate cu energie hidroelectrică, reducând astfel amprenta de carbon asociată căutărilor online.

Gexsi

Gexsi folosește o tehnologie mai apropiată modelului Google, așa că optimizarea SEO pentru acest motor de căutare este complexă și ia în calcul elemente de finețe, precum structura linkurilor interne.

O parte din veniturile generate de căutările utilizatorilor pe Gexsi sunt direcționate către proiecte care abordează probleme globale importante, inclusiv sustenabilitatea mediului și susținerea antreprenoriatului social. 

Recomandarea specialiștilor:

Învață mai multe despre motoarele de căutare cu impact social și economic. Noi le recomandăm pentru că:

  • Inițiativa lor aduce, într-adevăr, schimbări substanțiale
  • Credem în implicarea publicului în eforturile de sustenabilitate cu ajutorul tehnologiei
  • Aceste platforme aduc din ce în ce mai mulți utilizatori 

Optimizare SEO on page pentru motoare de căutare cu restricții

Optimizarea SEO pe motoarele de căutare cu restricții, cum ar fi Baidu în China și Yadex în Rusia, necesită în primul rând găzduirea site-ului pe servere din țările respective pentru a îmbunătăți accesibilitatea. 

Recomandăm grijă mare: este esențial ca site-ul să se conformeze reglementărilor guvernamentale chineze sau ruse și să evite conținutul care ar putea fi considerat sensibil sau interzis.

Pentru ambele motoare de căutare, este bine să oferi conținut în limba nativă (chineză/rusă). Ambele pun un accent mare pe utilizarea cuvintelor cheie relevante în titluri, descrieri și în corpul textului, la fel ca alte motoare de căutare. 

Recomandarea specialiștilor:

Meta descrierile și structura site-ului trebuie să fie optimizate specific pentru Baidu pentru a asigura o indexare eficientă. 

Optimizare SEO wordpress: recomandarea specialiștilor

În comparație cu alte platforme pe care au lucrat specialiștii noștri, Wordpress este de departe recomandarea Revelia datorită flexibilității sale și plugin-urilor SEO, cum ar fi Yoast SEO, care facilitează generarea de sitemap-uri XML și îmbunătățirea structurii URL. 

În plus, WordPress este actualizat constant pentru a răspunde celor mai recente practici SEO și cerințe de securitate. 

Personalizarea și adaptabilitatea temelor și plugin-urilor permit proprietarilor de site-uri să creeze experiențe unice pentru utilizatori, îmbunătățind în același timp viteza site-ului și mobilitatea (factori cheie în clasamentul SEO).

Ce înseamnă optimizare SEO off page?

Procesul de optimizare SEO off page este o serie de strategii întreprinse în afara site-ului tău pentru a îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare, inclusiv:

  • Aparițiile în presă în editoriale relevante și autoritare cu linkuri către site
  • Articole de PR despre tine cu linkuri către site
  • Social media marketing
  • Mențiuni ale brandului tău pe diferite site-uri, cu sau fără linkuri, care pot crește autoritatea site-ului tău 

Spre deosebire de strategiile de optimizare on page, procesul de optimizare SEO off page se concentrează pe consolidarea relațiilor și a percepției online a site-ului tău.

Optimizare SEO off page: pași pentru implementare

  1. Implementează strategii de content marketing off page: Plănuiește conceperea regulată a articolelor și conținutului (în presă, pe rețele sociale etc.) care să fie preluat de alte site-uri.
  2. Oferă articole de calitate: Scrie articole în care să promovezi paginile importante. Ai grijă ca link-ul să aibă o ancoră descriptivă într-un context care să clarifice și motorului de căutare și utilizatorului unde va duce link-ul inserat. 
  3. Scrie articole de PR: anunță-ți prezența și menține atenția cu articole care să-ți pună brand-ul în valoare.
  4. Construiește profilul de backlink-uri: Obține link-uri de la site-uri web cu autoritate, relevante în domeniul tău, pentru a îmbunătăți credibilitatea site-ului.
  5. Fii activ pe rețelele de socializare relevante: Îmbunătățește vizibilitatea și autoritatea brandului prin participarea activă pe platformele de social media.
  6. Obține mențiuni ale brandului/site-ului: Încurajează discuții despre brandul tău pe forumuri, bloguri și alte platforme online. 
  7. Dovedește cât de legitimă este afacerea ta: Asigură-te că afacerea ta este listată în directoare online relevante, că profilurile de autor sunt legate la LinkedIn, că autorii de pe site-ul tău sunt experți în domeniul lor și au scris și în alte publicații etc..
  8. Oferă platforme pentru recenzii și testimoniale: Obține recenzii pozitive de la clienți pentru a îmbunătăți încrederea și vizibilitatea.
  9. Obține parteneriate: Colaborează cu parteneri și influenceri pentru a obține mai multă vizibilitate.
  10. Analizează concurența: Monitorizează și analizează strategiile de optimizare SEO off page ale site-urilor competitoare pentru a identifica noi oportunități.

Optimizare SEO România: particularități locale

Pentru un proces corect, îți recomandăm să adaptezi strategiile la particularitățile pieței locale, inclusiv:

  • Utilizarea corectă a limbajului
  • Adaptarea conținutului la cultura și comportamentul de căutare specific românesc
  • Cercetarea cuvintelor cheie relevante local
  • Optimizarea pentru căutările în limba română 
  • Îmbunătățirea vizibilității pe hărțile locale și în listările de afaceri românești

Particularitățile locale pot include și optimizarea pentru căutări legate de anumite orașe. 

Recomandarea specialiștilor:

În acest context, noi recomandăm utilizarea contului de Google My Business, pentru ca clienții care caută servicii/produse ca ale tale să te găsească instant pe Google Maps. 

Când ai nevoie de optimizare SEO locală?

Ai nevoie de optimizare SEO locală când oferi servicii și/sau produse care necesită sau permit prezența fizică a clientului și când afacerea ta vizează clienți într-o anumită zonă geografică sau oraș specific din România. 

Ghid optimizare SEO Youtube, în linii mari

Pentru ca videoclipurile tale pe Youtube să apară printre primele rezultate la căutările relevante ale utilizatorilor, ai nevoie de un tip special de optimizare SEO. 

Am rezumat în 10 pași optimizarea SEO a conținutului pe YouTube:

  1. Folosește cuvinte cheie: Folosește cuvinte cheie relevante în titluri, descrieri și tag-uri.
  2. Folosește titluri atractive pentru utilizatori: Creează titluri care captează atenția utilizatorilor și includ cuvinte cheie relevante.
  3. Scrie descrieri detaliate: Include cuvinte cheie (cu o densitate asemănătoare cu cea a competitorilor tăi) și un rezumat al videoclipului în descriere.
  4. Utilizează tag-uri: Adaugă tag-uri relevante pentru a ajuta YouTube să înțeleagă contextul videoclipului tău.
  5. Folosește thumbnail-uri personalizate: Folosește imagini descriptive (thumbnails) și relevante conținutului videoclipului pentru a crește numărul de clickuri.
  6. Include transcrieri și subtitrări: Adaugă transcrieri pentru a facilita indexarea de către motoarele de căutare și subtitrări opționale pentru utilizatorii care au nevoie.
  7. Promovează videoclipurile: Folosește rețelele sociale și site-ul web pentru a promova conținutul.
  8. Interacționează cu audiența ta: Răspunde la comentarii și încurajează interacțiunea pentru a crește comunitatea ta.
  9. Optimizează pentru dispozitive mobile: Asigură-te că videoclipurile sunt optimizate pentru vizualizare pe mobil.
  10. Monitorizează performanța canalului de YouTube: Utilizează YouTube Analytics pentru a evalua și a îmbunătăți strategiile SEO.

Ce înseamnă SEO pentru afacerea ta: avantaje și dezavantaje

Află dacă implementarea acestor strategii sunt utile pentru tipul afacerii tale și nivelul la care se află:

Avantaje 

  • Creșterea vizibilității: SEO te ajută să ajungi la un public mai larg pe internet.
  • Trafic de calitate: Atrage vizitatori care sunt deja interesați de produsele sau serviciile tale.
  • Raport bun de cost-eficiență: SEO este mai eficient din punctul de vedere al costurilor pe termen lung comparativ cu publicitatea plătită.
  • Creșterea credibilității afacerii tale: Site-urile clasate mai sus sunt percepute ca fiind mai credibile.
  • Îmbunătățirea experienței utilizatorului: SEO încurajează optimizarea site-ului, oferind o experiență mai bună utilizatorilor.

Dezavantaje 

  • Rezultatele necesită timp: Poate dura între 2 și 6 luni pentru a vedea îmbunătățiri semnificative.
  • Algoritmi în schimbare: Motoarele de căutare își schimbă frecvent algoritmii, necesitând adaptări constante.
  • Investiție inițială mare: Efortul și resursele inițiale necesare pentru optimizare pot fi considerabile.

De ce să ceri o ofertă optimizare SEO: preț și alte investiții

Noi îți recomandăm să ceri o ofertă indiferent de stadiul la care te afli cu afacerea ta pentru că cererea unei oferte este gratuită, iar oferta poate fi personalizată. 

Cererea unei oferte te ajută să înțelegi costurile implicate și să evaluezi raportul calitate-preț al serviciilor oferite. 

Recomandarea specialiștilor:

Cel mai bun mod de a face acest lucru este cu ajutorul unei agenții care îți oferă și un apel gratuit de consultanță. În felul acesta, cunoști un pic echipa și poți pune toate întrebările de care ai nevoie. 

Pe lângă costul financiar, optimizarea SEO necesită și investiții de timp și efort pentru cercetarea cuvintelor cheie, crearea de conținut de calitate și monitorizarea performanței. 

De aceea, să ceri o ofertă de la o agenție specializată este cel mai isteț plan de atac. 

Beneficiile pe termen lung, cum ar fi creșterea traficului organic și îmbunătățirea vizibilității brandului, pot depăși cu mult aceste costuri inițiale.

Servicii profesioniste SEO: ce înseamnă și ce îți recomandăm

Alegerea serviciilor profesioniste SEO presupune parteneriatul cu experți care pot naviga prin complexitățile optimizării pentru motoarele de căutare, oferindu-ți o strategie personalizată care să corespundă obiectivelor afacerii tale. 

Îți recomandăm să cauți pachete optimizare SEO care includ următoarele servicii, în funcție și de nevoile tale pe termen scurt:

  • Audit SEO: Evaluarea site-ului tău pentru a identifica oportunități de îmbunătățire.
  • Optimizare SEO on page: Ajustarea elementelor de pe site-ul tău pentru a îmbunătăți clasamentul.
  • Optimizare SEO off page: Obținerea de linkuri de calitate către site-ul tău.
  • Servicii de content marketing: Dezvoltarea de conținut relevant și valoros care să atragă și să rețină audiența.
  • Optimizare pentru dispozitive mobile: Asigurarea unei experiențe de navigare excelentă pe orice dispozitiv.
  • Servicii de creare site web profesionist: Crearea unui site care să exprime identitatea brandului tău, să îndeplinească nevoile utilizatorului și să urmeze principiile SEO.
  • Analiza concurenței: Înțelegerea strategiilor competiției și identificarea oportunităților.
  • Raportare și analiză: Monitorizarea performanței și ajustarea strategiei pe baza datelor.
  • Consultanță SEO: Recomandări strategice specializate și suport continuu.

La Revelia, obții pachete servicii SEO personalizate nevoilor tale, oferite în urma unui audit gratuit.