În ghidul nostru despre marketing digital, acoperim idei de bază despre promovarea online, pentru ca tu să-ți poți alege cele mai bune moduri de a-ți pune afacerea în valoare.
Experiență
Experiența Ioanei a început cu două reviste social-literare fondate, lansate și promovate pe perioada celor 6 ani de licență și master în scriere creativă și literatură universală comparată în Regatul Unit al Marii Britanii.
Acum 6 ani, și-a început munca în domeniul content marketing, construindu-și viziunea lucrând ca ghostwriter, editor, translator și SEO copywriter.
Astăzi, Ioana are 3 ani de experiență ca strategist în SEO content marketing și lucrează cu parteneri care îi împărtășesc valorile.
Expertiză
- Conceperea și implementarea strategiilor de content marketing
- Conturarea profilului publicului țintă
- Crearea imaginilor puternice de brand
- Armonizarea și integrarea socială și culturală a conținutului scris
- Crearea articolelor de PR
- Gestionarea relațiilor cu presa
Rolul Ioanei la Revelia
Ioana Nuțulescu este unul dintre fondatorii Revelia și are un rol activ în crearea strategiilor de content marketing pentru partenerii noștri.
Ioana lucrează împreună cu colaboratorii Revelia și la crearea imaginilor de brand și gestionarea relațiilor cu presa.
Pasiuni
Munca Ioanei pentru Revelia este influențată și de interesul ei puternic față de:
- Scrisul creativ ca instrument adjuvant în psihoterapie
- Artele vizuale ca instrumente adjuvante în psihoterapie
- Rolul designului grafic în imaginea de brand și în catharsisul social
- Sănătatea mentală și accesibilitatea diferitelor forme de terapie
- Relația cu mediul înconjurător
Cum ar spune Ioana,
Scrisul e și el un fel de-a fi. În orice context; un jurnal, un articol, un bilețel, o nuvelă, o pagină de servicii, un Despre Noi. Decide să fii și prin content marketing cum ești în viață. Și oamenii tăi se tot adună.
Cele mai recente articole ale Ioanei
Află din ghidul experților Revelia cum te ajută un calendar editorial să-ți planifici strategia de conținut și să obții o conversie mai bună.
În 2024, aproximativ 30% dintre companiile românești au întâmpinat experiențe neplăcute în alegerea unei agenții de marketing.
Află ce este content marketing și descoperă cum să creezi strategii de conținut de la specialiști. Vezi ultimele statistici din content și marketing digital.
47 de idei de afaceri online în 2024, cu un mic ghid pentru alegeri informate. Conținut audio. Cursuri online. Design și mai mult, cu avantaje și dezavantaje.